» » Біля «Херсонобленерго» сотні херсонців намагаються повернути гроші з «неправильного» рахунку

Біля «Херсонобленерго» сотні херсонців намагаються повернути гроші з «неправильного» рахунку

Автор: Журналіст від 11-02-2019, 14:50
 
З 7-ї години ранку 11 лютого будівлю центру обслуговування абонентів «Херсонобленерго» штурмують сотні херсонців. Черга стоїть навіть на вулиці. Люди змушені були масово йти в контору на вулицю Пестеля, і ці незручності викликані через переведення абонентів в нову енергокомпанію.
 

Що саме сталося, докладно розповіла одна херсонка.

«У перших числах лютого приходила контролер обленерго, - розповіла Лариса. - Я у неї уточнила, як платити за електроенергію, якому підприємству: «Херсонобенерго» або новій «Херсонській обласній енергопоставляючій компанії»? Вона мене запевнила, що платити як зазвичай на той же рахунок. Мовляв, а два підприємства розрахуються між собою, для абонентів ніяких незручностей. І я повірила цьому співробітнику обленерго, адже людина там працює і знає як правильно. Але нажаль! 6 лютого отримавши пенсію в «Ощадбанку», я відразу ж заплатила за всі комунальні послуги. Питань у касира ніяких не виникло. І тут 8 лютого я чую, що в місті на поштах твориться беззаконня, тому що при оплаті за електроенергію змінився розрахунковий рахунок, а пенсіонери його не знають і їх відправляють в обленерго. Я занепокоїлася: а куди ж пішли мої гроші? Насилу додзвонилася в кол-центр обленерго. І була ошелешена! Мені сказали, що моя оплата за січень пішла на рахунок обленерго і тепер, щоб перевести гроші на нове підприємство, мені потрібно їхати в контору на вулицю Пестеля, писати заяву. Я просто в сказі! У черзі сотні людей! І скільки з нас потріпають нервів, поки оплачені суми потраплять на потрібний рахунок? Це обурливо, так не поважати громадян! Адже ніяких оголошень я не бачила з цього приводу, контролер мене заспокоїла, і тут таке коїться! »

Як перевірила «Гривна» на сайті обленерго дійсно до 6 лютого не була опублікована інформація про зміну розрахункового рахунку для оплати за послугу. І лише 6 лютого з'явилося повідомлення, що так як з 1 січня 2019 року послугу з електропостачання споживачам надає нова компанія «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» ( «ХОЕК»), відповідно, кошти за спожиту електроенергію за період з 1 січня 2019 року необхідно платити на рахунок нового постачальника. При оплаті обов'язково звертайте увагу на реквізити ТОВ «ХОЕК» або задавайте питання касирам щодо одержувача платежу. І ключова фраза:

«Реквізити будуть вказані на рахунках, які ви зможете роздрукувати після 7 числа на офіційному сайті ТОВ« ХОЕК ». Додатково повідомляємо, що ряд банків - Ощадбанк, ПриватБанк, Перший інвестиційний банк і Укрпошта вже проінформовані про зміну розрахункового рахунку ».

Однак нашу читачку Ларису при оплаті 6 лютого в «Ощадбанку» ніхто про це не попередив і інших херсонців, які прийшли платити на пошту. І тільки 7 лютого на сайті з'явилася інформацію з новими реквізитами для розрахунку за електроенергію. В цей же день «Гривна» отримала розсилку від обленерго.

 Але як абоненти могли здогадатися про ці зміни? Чому не повідомили ці реквізити з 1 січня, коли обленерго розділила свої повноваження з «ХОЕК»? До того ж, далеко не всі пенсіонери взагалі мають доступ до Інтернету і сайту підприємства. Виходить, не можна бути відповідальним споживачем і платити за послуги вчасно, тому що від цього сам і постраждаєш.

11 лютого об 11:04 ми звернулися до прес-служби обленерго за коментарем, так як наш фотокореспондент чув від людей в черзі, що до них вийшла представник обленерго і повідомила: цю ситуацію спробують залагодити і після 20 числа гроші, сплачені на рахунок «Херсонобленерго », будуть переведені на рахунок« ХОЕК ». Чи це правда? Як зазначила фахівець прес-служби: "Точну відповідь з відпрацювання механізму повернення грошей ми дамо в кінці сьогоднішнього дня або вранці 12 лютого".

До слова, як повідомляється на сайті обленерго, ті абоненти, які мають заборгованість перед попереднім енергопостачальником - «Херсонобленерго» за періоди до 1 січня 2019 року, повинні сплатити борг на рахунок «Херсонобленерго». І попереджають, що якщо борг помилково буде оплачений на інші реквізити, то заборгованість буде вважатися непогашеною. А якщо споживач має переплату за електроенергію, то для того, щоб вона була перерахована на рахунок абонента, йому потрібно з'явиться в свій структурний підрозділ і написати заяву і зробити звірку. Ось такий «комфортний перехід без взаємних непорозумінь», на чому акцентують обленерго в своїй інформації.
 
 
 
 
 
 
 
 
Фото: Дмитро Кулаков
 Джерело: "Гривна"
реклама партнерів


Комментарии:

Оставить комментарий