» » Мешканці Херсонщини почали отримувати інформативні повідомлення на телефони про заборгованість за спожиту електроенергію

Мешканці Херсонщини почали отримувати інформативні повідомлення на телефони про заборгованість за спожиту електроенергію

Автор: Журналіст від 26-05-2019, 12:38
 
 
  Розсилка інформативних повідомлень на телефони абонентів ТОВ «ХОЕК» викликало у споживачів низку питань.

  З цього приводу ТОВ «ХОЕК» повідомляє наступне:

  Окремі споживачі електричної електроенергії на номери телефонів, які зареєстровані у електронній базі Товариства, проінформовані про стан особистих рахунків та про наявну заборгованість.

  Що робити в даній ситуації?

  Перш за все зберігати спокій та перевірити свої розрахунки за вже використану електричну енергію. Для цього зовсім не обов’язково терміново приходити в Центр обслуговування споживачів.

  Перевірити та контролювати свої розрахунки можна в особистому кабінеті на сайті «ХОЕК», дізнатися баланс по особовому рахунку можна в автоматичному режимі за телефоном 0552-316-333 (в тоновому режимі натиснути кнопку 1, та ввести особовий рахунок).  Якщо у Вас виникла заборгованість перед енергопостачальником, її необхідно терміново сплатити, на даний час передбачені законодавством терміни вже вийшли.

  Окремо наголошуємо, рахунок на сплату вартості електричної енергії формується на підставі даних про показники лічильника й обсяги споживання, які передає АТ «Херсонобленерго». Тож, щоб уникнути непорозумінь передавайте покази з 1 по 4 число місяця та після 7 числа отримайте рахунок на сайті ТОВ «ХОЕК». Розрахуватися за використану електроенергію необхідно не пізніше 20 числа наступного місяця.

 
реклама партнерів


Комментарии:

Оставить комментарий
Цитата
  • Ірина

  • 27 травня 2019 00:03
  • Группа: Гости
  • ICQ: {icq}
  • Регистрация: --
  • Статус:
  • Комментариев: 0
  • Публикаций: 0
^
"Розрахуватися за використану електроенергію необхідно не пізніше 20 числа наступного місяця." В смт Каланчак саме 20 травня нам принесли рахунок на оплату  електроенергії, а 22 числа вже  надійшло  смс-повідомлення про можливе відключення у зв'язку  із "виниклою заборгованістю"! Наші спроби дозвонитися за телефоном 0552-316-333 були марні.   Перш ніж апелювати до передбачених законодавством термінів сплати, ТОВ «ХОЕК» нехай краще пояснить причину  такої значної  затримки видачі рахунків на оплату!