» » У Голій Пристані стартує Пілотний проект, що допоможе покращити якість плодово-овочевої продукції у торгівельних мережах України


У Голій Пристані стартує Пілотний проект, що допоможе покращити якість плодово-овочевої продукції у торгівельних мережах України

Автор: Владислав Юрьевич від 15-06-2017, 14:48
 

  Пілотний проект, який допоможе поліпшити якість плодово-овочевої продукції в торгових мережах України, на чверть скоротить витрати на логістику продукції з Херсона і допоможе дрібним фермерам Херсонщини налагодити ланцюжок збуту для своєї продукції, стартує 17 червня у Голій Пристані.
 
  Відповідну угоду про співпрацю підпишуть місцеві фермери, проект Агентства США з міжнародної допомоги (USAID) «Підтримка аграрного та сільського розвитку», компанія «Нібулон» та торгова мережа «Сільпо».
 
  Учасники заходу:
- Патрік Рейдер, керівник проекту USAID «Підтримка аграрного та сільського розвитку»
- Вадатурський Олексій Опанасович, генеральний директор ТОВ СП «НІБУЛОН»
- Синенко Олександр Олександрович, директор підприємства «Південний експорт», організатор проекту з боку фермерських господарств
- Діденко Максим Володимирович, керівник департаменту "Фрукти і Овочі" ТОВ «Сільпо-Фуд»
- Гордєєв Андрій Анатолійович, голова Херсонської обласної державної адміністрації
- Мангер Владислав Миколайович, голова Херсонської обласної ради
 
  В рамках пілотного проекту буде сформована оптова партія кавунів і доставлена ​​річковим транспортом по Дніпру до складів торгових мереж. Проект буде використовувати новий причал, побудований компанією «Нібулон» в Голій Пристані. У разі успішного завершення проекту, відпрацьований логістичний ланцюжок буде застосовано до інших видів плодоовочевої продукції, вирощуваної на полях Херсонщини.

  Цінність нового проекту в тому, що він допоможе торговельним мережам «побачити» дрібного виробника, скоротить втрати при транспортуванні, зменшить вартість логістики та забезпечить більш якісну сільськогосподарську продукцію кінцевому споживачеві.

  Зараз продукція дрібних і середніх фермерських господарств рідко потрапляє на полиці супермаркетів, адже торгові мережі орієнтовані на великі товарні партії і не мають можливості вести переговори з кожним окремим фермерським господарством. Через відсутність альтернативних видів транспортування, в сезон ціни на автомобільні перевезення виростають в два-два з половиною рази; складності з логістикою і збутом обумовлюють ситуацію, коли близько 30% врожаю кавуна залишається на полі. Оскільки кавуни вантажаться насипом, ще 10-13% продукції піддається механічним пошкодженням і стає непридатною для продажу. Відсутні стандарти упаковки і транспортування. Новий ланцюжок постачання, який запускається в Голій Пристані в червні, допоможе вирішити більшість з цих проблем.
 
 
Джерело: khersonline.net

реклама партнерів
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Комментарии:

Оставить комментарий